close
來到倫敦好有名的市集-Covent Garden Market
地鐵站(Covent Garden站)內已經人頭湧湧
出左地鐵站更加不得了
多人到呢~
好多街頭表演者演出
有玩魔術/雜耍...

不過 Covent Garden Market 好像變成旅遊區咁
好多英國牌子都在這裡開了分店
反而我想睇的手工藝品/英式杯碟都欠奉
其中的Jubilee Market 賣既野
我離遠已經唔想埋去睇
車仔檔賣埋D T-shirt
仲有d老土到爆的鎖匙扣
睇到都反胃...
我在 Covent Garden Market 還去了一次收費廁所
亦都是我在倫敦一唯一次比錢去廁所 £ 0.5
公廁就在St. Paul 's Church 旁邊
下樓梯就到啦
我都係問人先找到咋~ (急到我啊)
市集有好多小餐館可以坐底飲杯野/食個西班牙炒飯
而我行行下就見到有間 Moomin 專門店呢~
即係小肥肥一族啊~
市面好少姆明家族的精品
來這裡就實無錯啦~
杯子/碗碟/文具/手袋應有盡有
係FANS的話一定會瘋狂起來

終於找到紀念品小店
好多可愛小物賣哦~


不過全都是的阻"定"的東東 (同埋老公係咁潑我冷水...)
SO我都係齋睇無幫襯



London Transport Museum 都係 Covent Garden Market 旁邊架咋~
有興趣可以參觀下~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()