close

DSC_0768.jpg  

行過FOOD COURT都唔期望有咩好食架啦

快手食飽就走人

點知第一間食肆就吸引左我埋去

午市鐵板燒套餐HKD $54 就有交易啦~

DSC_0764.jpg

又有得食又有得睇師傅表演

點唸都化算啦~

餐廳是開放式的廚房

有兩邊鐵板各有一名師傅作業

餐廳到好像一間圖書館

餐飲及後勤有書架的後面

當然書本都是假的

如果唔係吸哂d油煙都似

DSC_0761.jpg

點餐後先送上汽水,餐湯和白飯

十足我上次在台灣夜市的格局

稀薄無咩料的蛋花湯

不過上次在夜市就比較迫夾

今次就舒舒服服涼住冷氣等食~

我點得是鐵板炒豬柳套餐

DSC_0766.jpg

除主菜外,還包時菜及炒芽菜各一份 (油麥菜已被我吃了大半)

唔會淨食肉咁滯

師傅煎好豬柳後

還替我切成一啖一口的大小

再加上黑椒汁快炒

真好很好下飯呢~

睇下主餐牌

原來佢平時d價錢和午市差不多

午餐就送多杯飲料咁囉~

海鮮/牛肉價格就高d

第次可以帶dad 媽咪嚟開餐 XD

Xpress Teppanyaki

地址: 鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場3樓

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()