SAM_5430.JPG  

年紀大了 (誤) 容易頸緊肩痛

臨訓入睡前情況更差

常要麻煩老公替我揉幾下呢~

我們的小窩又放不下按摩椅

而且我又不是整個身體疲倦

只是頸後/肩膀酸痛

或者有時逛街太忘形逛到小腿酸軟

好想買個小東西按摩下

上網找到 OSIM 原來有推出重點按摩器 (人地唔係淨係出d大大座的按摩椅的)

OSIM uCozy 熱石小枕頭

重點紓緩肩頸不適

按摩之餘還有溫熱功能

促進血液循環,加強按摩效能

放鬆成日坐在office 導致的肩膀肌肉繃緊

除了三腳火牛及兩米電線外

還備有汽車插線

方便在汽車上使用

小枕頭細細個方便攜帶

背後有彈性魔術貼帶

方便固定有任何椅背上

簡單操作只有一個按鈕

按一下就打開電源

小枕頭會發光發熱開始轉動 (溫熱效果要一會兒才明顯)

這個時候只要將頸背貼上小枕頭就可以了

如果再按一下按鈕

就會變成無發光轉動

咁就係單純的按摩,唔會有暖暖的感覺 (適合夏天使用)

最後長按按鈕就是關機

小枕頭內建20分鐘自動關閉裝置

按按下訓著左都唔怕

[櫃姐提醒: 如果開動溫熱按摩,一次盡量不要超30分鐘,唔係機件很容易就會報銷的]

除了按肩頸部位

小枕頭還可以按腰背位置

只要將小枕頭用彈性帶固定有椅背中間

或者用抱枕墊底,調較好合適的位置

就可以開動了~

小枕頭的好處是任何位置都可以按到

差少少位都可以隨手調較

如果要按頭部

還可以放在床上訓上小枕頭使用呢

我最鐘意就是用枕頭墊著頭頂

小枕頭攝在頸背位置

訓在床上一路玩電話一路按

唔好睇小枕頭細細個

佢都幾好力水架~真係按到我想呱呱叫呢~

另外手腳酸軟只要將腳瓜放在小枕頭上

由得佢揉搓我隻腳就可以了 (當然我個人又係訓係張床上面XD)

剛好遇上吉之島 AEON 半年一度會員專享購物日

櫃位品牌電器一律都有5% discount呢~ (好過無啦 XD)

其實 uCozy 熱石小枕頭已經推出一陣子了

上年還有做信用卡迎新禮物 (點解我唔知道架 > <)

有粉綠/杏/紅色

現在只淨下紅色了

不過都好襯我們的家

因為不容易弄髒嘛~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()