close

第一次打電話去酒樓,詢問一下我心目中第一首選的日期有沒有期...


第一間是明星(油麻地)


打去問就即刻話有期,不過我話上網找不到平面圖,可唔可以fax比我,佢地效率好快即刻fax比我,不過個場就咁睇圖都覺得好三尖八角咁~


第二間是富林(旺角)


打去問都話有期,我上網都已經睇左個平面圖,所以我問下星期可唔可以去睇場,佢話幾時嚟都得,婚宴在6/F睇場同找廖小姐就可以啦~


第三間是滔米(旺角)


打電話去到接線生問我咩事,跟住叫我等等,有第二個人聽,問我咩事,跟住叫我等等,再有第三個人問我咩事,跟住叫我留電話,遲D有人覆我...


過左一陣,真係有人打返比我,仲話比我聽有期,我問下星期可唔可以去睇場,佢話可以,不過最好個日都打個電話問下有冇期先上嚟喎~有的到時上4/F睇場同傾就得啦~


第四間是帝皇亭(旺角)


我打去問有冇期,佢話有,我問下星期可唔可以去睇場,佢話歡迎喎~


總結:又話d人一兩年前就book酒席,下年年尾的好日同星期六日都full左,點解我問親邊間都話有期既,不過咁都好,下星期找一日去睇下場,應該會睇富林,滔米,帝皇亭e三間...

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()