close

昨晚我又發惡夢啦~


今次係話我早一個月BOOK左邊日影婚照,點知冲冲BOSS個日有野要冲做,冲就同我講不如改期,我一時受唔住打擊就係咁喊,個日係我地22個月紀念日,改左就冇左個意義,而且我地為左早D開始影,仲係攝影公司附近BOOK左酒店訓一晚,冲為左安慰我,仲話買野送比我,但係BOOKING係7月訂的,我真係等左好耐先等到,E+一下子要改期,真是好傷心~


真實環境中,我冇哭,不過因為感到哀傷得制而嚇醒左~


而家真係有個風打緊埋緊,好驚啊~會唔會要改期架,一陣要MSN問下攝影公司點算先好~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()