冬天著得黑色絲襪同LEGGINGS多
對腳好像灰灰白白
睇落唔多健康咁
天氣開始回暖
短褲仔又出來啦~
冇理由用對灰腿視人架
所以就想買身體磨砂幫下手
睇下去走D死皮
會唔會使對腳靚仔D

放工急急腳反到屋企附近
趁老公仲未反到
屈左入間美容用品店
買左支個梔子百合香味磨砂
同牌子的仲有隻櫻花香味
不過D磨砂就係粉紅色
我想磨完之後皮膚白D<自欺欺人ING
(其實磨砂膏係咩顏色
對於磨完砂後係咪白D
冇咩直接關係囉,我覺得)
所以就買了梔子百合味
同埋主要的原因係想試下梔子百合係咩香味


只係開左膠蓋
都已經好大陣百合花香味
而梔子百合則除了百合花還帶有小小香甜味
完全是我的菜呢~
裡面還有錫紙封口
開左之後
入面的磨砂好想涌出來咁
小心流哂出嚟
浪費哂啊~


急急腳去去洗手間試上手
質地不似磨砂膏
像沐浴露的流狀


未加水打圈的狀態
有粒粒的小砂子
很容易就推開了


加水手圈有好滑溜的感覺
沖水後仲有陣陣香味TIM
兩手拼有一起
有磨砂的手背好像真的白了少許耶~
還是其實濕了水的錯覺?
沖涼的時間都有使用哦~
用在雙腿的時候
就覺得磨砂力有點兒不足
記得做彩光脫毛時
顧問都有提意到
有空可以做做腋下磨砂
減少毛髮倒生
咁就可以等每次彩光脫毛的時候
發揮得更好
等我又磨下先
買了一大支磨砂
只用在雙腿和腋下好像有點兒少用
所以我又擠了一大堆
在背部磨一下
今次真的有磨砂的感覺了
唔通我的背部係全身最幼嫩的地方
所以一磨就感覺到XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()