close

2012-4-22 (日)
團購買了一堂羊毛氈公仔堂上
見佢不是太貴
就試下啦~
佢近著龍城藥房旁邊樓梯上去
不過樓下冇標示店名
我都企左係樓下一陣
見到有人好似又係上堂咁
先跟住上去
上到去好有田園feel
好舒服的感覺


台子上已放了制作羊毛氈公仔的材料
七彩繽紛好開心啊 > <



我選左窗口旁的位子
出面d風景都唔吸引既
不過一陣掛住整公仔
都唔得閒理架啦XD


左: 我的製作工具
右: 店有提供書籍參考(隨學員的喜好製作羊毛氈公仔)




我整的公仔樣本
佢叫士啤熊 (全名係士多啤梨熊)

我係見佢個名咁Q
所以先選佢XD
士啤士啤

加個小紅帽的頭套
鼻子同口


兩隻耳仔


頭頂的葉仔
因為差不多下課了
整住兩塊葉先


拿拿臨加埋對亮晶晶的眼就閃人LU
估不到整左2個幾鐘都係整得個頭咋
整堂有3小時
頭半小時係教學
2.5小時就自己自行創作
導師會有旁協助
夠鐘落堂而又未完成的
導師會衡量我仲需要甚麼材料
等我拎反屋企自己完成埋
當然我冇咁神心啦~
拖左兩個星期先的起心肝整埋佢XD
延伸閱讀 -- 我的羊毛氈小手作 (下)
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()