老公生日就到
佢張恒生muji信用卡
寄左張現金劵來
買滿$100可當$50用
保養品冇睇到(因為我好容易皮膚敏感,現在只係用醫生開比我的藥膏)
文具就唔洗啦(讀書個陣都好少買)
衣物款式簡單(我鐘意有可愛公仔或特別花紋的衣服)
廚具又冇咩欠缺(家裡的廚房擺不下了)
淨反零食一項
平時係無印買零食通常都係一件起兩件止
為左買夠$100
我地勁計數XD

嚟張大合照先
咁多野食
緊係唔係我同老公食哂啦~
我會拎d反公司告同事一齊分享
我發覺我在家好少吃零食
反而係公司做野做到癲的時候
就真係會周圍揾下野食
去放輕反個情緒

黑糖蛋糕 kurobou (baked black sugar cake)
好香黑糖同少少酒味
食落仲有一粒粒黑沙糖係口入面
好鐘意個質感

左) 芒果年輪蛋糕(件) baumkuchen mango
芒果年輪蛋糕係老公食的
所以我唔知道個味道同質感
右) 抹茶紅豆芝士批 matcha green tea cake in a pie crust
批底有塊小酥皮墊著
紅豆唔夠粉
抹茶味不太出
牛油味重
我隔住紙巾拎上手食
張紙巾都吸到幾多油上去

焗芝麻朱古力 baked chocolate sesame
一打開好香朱古力餅乾的香味
入口都係
好似食埋芝麻朱古力餅乾

豌豆條 100% pea snack
睇落有d似蝦條
不過食落空氣感多d
同埋有豆味
感覺冇蝦條咁邪惡XD

左) 點心麵(泡菜味) mini ramen kimchi
好似媽咪麵的點心麵咁
練碎先食
獨立包裝
唔洗驚會受潮
過下口"引"剛剛好
入口唔多覺有辣味
吞埋落肚先有少少辣味(真係少少少辣味)
右) 點心麵(雞肉味) mini ramen chicken
味道有少少味粉/雞粉味咁囉

左) 豆乳小蛋糕 castella soymilk & okara
一向對舖滿砂糖的食物冇抵抗力
質感不錯
不油又不會太甜
不過咀嚼幾下後有陣膠味傳出來
唔會就係所謂的豆乳咪啊?!
右) 士多啤梨果醬夾心餅 strawberry jam sandwich cracker
一開左就不停口咁食哂
士多啤梨果醬較硬身
唔會"必"到周圍都係
餅乾有少少咸味
襯埋士多啤梨果醬唔會太膩
係我愛吃的小點心之一
總共埋單$10x
以為要補$5x蚊啦~
點知老公張信用卡仲有成舊水muji dollar喎
扣埋仲有淨tim啊~
啫係今次唔洗一分一毫就買左一大袋零食啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()