close

 

坐左咁耐車
終於出反市區
我們到左南山公園

仲見到首爾塔
奇怪的是導遊一D都冇提過
明明話可以自費上去架?




導遊帶左我們入去南山韓屋村
入面有很多韓國舊式的屋子
成個古時的村咁






之後午飯我地食高麗人參雞湯
上次我地都係嚟E間哦~
熱辣辣好好飲哦~
成隻雞係個鍋入面
皮唔肥,肉又好滑
飯包在雞身裡邊煮到好淋好入味
仲揾到支手指尾咁大的人參仔呢 XD

仁寺洞
很多傳統工藝店,畫廊
還有年青人自家設計的品牌林立
所以吸引很多年青人和中年人來逛

不過我唔多有興建
影左幾張相之後就揾下野食了~


好大粒栗子啊~

又大又圓



我地買左包嚟食
盛好一小袋紙袋仔咁
係已經脫左殼架~
點知一入口
中左招
一D都唔香又唔甜
硬到爆...
好似未熟咁...

行行下仲聞到D怪味
總之就形容不出來的味啦
找到了
就是這鍋東東
咩嚟架咁臭既
睇真D
原來係D昆蟲的東東
大家看到嗎?
係一粒粒的昆蟲肚子
一節節,好嘔心...

之後就搭車去浪漫小木屋MAY FAIR住宿
又要搭好耐車...
唉~
好彩有中途站比我行下便利店
仲買左好多野食做手信TIM啊~
有兩次中途休息站
第二次的中途站
導遊提我地可以買D燒烤食品
因為入到山區小木屋就冇野買架啦~
燒烤食品係FOR晚餐小木屋特色BBQ而加料的
不過場地太暗了
D相好朦我就唔POST出來了
BBQ好有風味,肉類不多
不過剛好夠我們吃啦~
仲煙到D外套成陣烤肉味呢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()