close



沈寂左一排
我以為我的購買慾收歛/冬眠左
點知原來係唔出手一出手就.....PK了

深藍長褸
岩哂我E個怕凍的人
就算著裙都可以檔多D風
外袋超大
我攤開手掌都還有空間淨
附有腰帶,可自行調較腰位
帽子可以拉鍊拆除

入面是夾棉
單穿一件在入面會有鬆動
如果反風加多件外套在入面都仲可以



娃娃領貓咪樣子長袖襯衫 (深藍)
衫身偏長,可當裙子著
如果是像我的小個子around 155 cm
下身可以單穿絲襪/leggings

貓兒樣吸引到我買之外
仲有就是貓咪同點點花紋係用金線繡出來架

因為領位冇彈性
背部有粒圓扣方便穿上


杏+米色間條冷外套
超鍾意佢重身的感覺
好暖的feel
不過超吸水
有人著住佢反工下大雨
到下午都仲feel到佢up住d濕氣...


棗紅半截裙
今年大愛棗紅
百搭易襯深淺色衫都適用


蕾絲牛仔波點上衣
唔好意思剛洗完比較(巢) XD

入冬唔應該買咁薄的
不過見到兩袖都係蕾絲
很顯瘦呢~忍唔到手啊~~~~

以下介紹圖中的鞋子

黑色平底鞋 購自COTTON ON
超百搭啦~

著鞋唔洗每個扣解啦~
鞋的內側有拉鍊方便著鞋
仿皮的質地很軟熟
一D摑腳都冇,著得好FREE啊~~~~~~~~~~~~~~
其實我本身太多鞋啦
鞋櫃都FULL了
點解仲會買?

因為太抵囉~
HKD $49 咋~~~~~~~~~~
貼紙摭左少少
原價要$229架
點會忍到手啊,吼~~~~~~~~

比錢個陣問我做唔做會員
因為首次上網購物有7折架
咁咪登記個電郵囉~
付款後仲送左個袋比我
反到屋企拆開先看到
是個肩/側兩用的布袋
都幾大個喎

嘩嘩~
有價錢牌原價要HKD $100咋

一打開個包裝袋好勁的臭膠味
要攤下先得
雖然係送架咋
個布袋都有拉鍊
係個斜背帶冇得拉長短就欠少少囉~
喂喂,你只是買對幾十蚊的鞋子
咪嘈啦~

Timberland 純牛皮經典帆船鞋/皮鞋 酒紅色咖啡色

上年已經想買
不過唔捨得 (近成千銀)
揾左好多其他牌子都冇類似的款
到今年生日終於叫老公買比我~ (佢仲開心,因為唔洗唸買咩比我...)


藍色聖誕糜鹿冷衫
又係厚重的冷衫
一睇就好有聖誕的FEEL,大愛


深粉紅+杏色間條薄身冷衫

一睇係紅色系就是我的菜
另有黑白間我都唔選

棗紅長身外套

帽子不可分開
是白色短毛的內裡

有拉錬及鈕扣可拉上外套 (密不透風?)
裡面是抓毛質料
超保暖
不過媽咪提我小心抓毛容易甩色
頭幾次最好都著深色衫為上

以上就是我短短一星期內敗的衣物
聖誕節這個出血高危節日都未到
已經敗家敗成咁...
冇得救啦我....
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()