close




家裡的零食食極都仲有
而我們又入貨啦

左) Vegetable & Fruit Juice $15
老公選的,我就唔敢飲啦~
右) Milk Tea $15
好水的FEEL, 超冇milk味,連茶味都冇

mini kimch ramen $10
我上次拎左pack反公司食
擺到過左期益左(秘)
今次老公要哂好了~

左) 100% Green Pea Snack $10
好吃的毒物,安慰自己係豆製品,減少罪惡感...
右) Fried Rice Cracker Soy Sauce $10
旺旺的東東,好吃~一吃唔停口

左) Baumkuchen Ring Cafe AU LAIT $32
特大年輪蛋糕
好香咖啡味
老公幾日都切四分一比我做早餐
食左做野都有精神D
右) Orange Baumkuchen Ring $15
少許橙香,不過我都係鐘意咖啡味多D
蛋糕香D同濕潤D
我帶去行山就係餵佢比螞蟻哥吃的
延伸閱讀--城門水塘 菠蘿壩自然教育徑

左起) Yolk Cookie $10 旺仔小饅頭的東東
Strawberry Jelly Marshmallow $10
Strawberry Jam Sandwich Cracker $10 每次必買的餅乾
以上的東東都不太甜,食得多都唔怕膩

左) Milk Cake $14 (牛奶片)
唸住好香牛奶味
點知硬到唔知想點
仲以為好似牛奶糖咁軟軟的又香又滑...
右) Sweet & Sour Squid Snack $14
醬油魷魚小吃

左起) Shrimp Rice Carcker $10
Taiyaki $12 鯛魚燒
因為上次食日式燒肉店 延伸閱讀--牛角日本燒肉專門店 Gyu-Kaku
看到有得自助燒鯛魚燒的甜品
我又買來自製先
稍後會分享給大家
Rusk Maple Sugar $18
楓糖醬脆多士
左) Red Beans and Coconut milk ice $28
右) Tiramisu Kit $38
甜品方便包
有時間做好同大家分享
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()