2012-10-3X < 其實大家都估到邊日啦~
我們結婚一週年啦~
不知不覺就一年

唸反起早在結婚前一年半準備買樓
每星期都陪老公睇樓
到新居裝修個陣
周圍找裝修師傅/睇材料
有時又上去睇下新居裝修進度
之後又忙睇傢俱/買家庭用品
個陣間直冇一個星期有得休息
現在唸反起已經兩年前的事了

到搞結婚D野又要睇場/訂酒席
試妝/試衫/買濕碎野好多好多
中間有煩惱/擔心
幸好最後在家人/朋友的幫忙
最後完滿咁完成了大生大事
個晚反到屋企好似仲未平息到
準備左大半年既野
一日就做哂
好空虛的feel
最後淨反的
只有腫到豬腳的雙腿
(唔好話新娘在結婚個日要爭取時間休息/食野之類,
唔係我唔想休息,
而是個日真係爆多野做,
時間好似撥快左咁,
新娘子下下比人安排下一步做咩,
係唔記得會肚餓的...)

現在一起住了一年多了
開頭冇咩有結左婚的感覺
好像同居咁
大家反到家都累了
倒頭就訓
平日就多了時間同雙方家庭相處 (上去痴餐)
假日就要自己做家務
兩人世界反而少左...

開頭同dad媽咪出街食飯各自反屋企
有幾次都好唔開心
好失落的feel
搭搭下車無端端哭了出來
個陣籌備結婚的時候
明明覺得係時候組織一個自己的家庭
現在又覺得點解個陣唔遲d先結婚
陪多d佢地呢~
好掛住dad媽咪

結婚一年了
同老公的私底下習慣都現哂形
佢知道了我鐘意夜晚煲小說 (叫極都唔訓)
我都睇慣左佢在家的麻甩look
我就成日都催佢做下家務
佢就成日都踢一下動一下
有時真係比佢激un
雖然大家有好習慣/壞習慣
但是都算相處得不錯
最多有時互相發下小脾氣
希望我們會越來越夾啦~老公~

結婚一週年
冇特別出街食慶祝
老公有很多工作要做
在家叫PIZZA就算了
不過食得好開心滿足
因為有你陪我嘛~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()