close
最後一站又去返西門町
話說早兩日去個時
西門町只是中途站 (延伸閱讀--西門町 巴黎草莓 86小舖 誠品西門店 2013年2月)
趕尾場去士林夜市 (延伸閱讀--士林夜市 2013年2月)
所以都唔係幾行得夠
E+最尾再去行多次
睇下有咩補買反

老天祿係每次都要幫襯的店子
店舖位置易找
仲開到好夜
幾多點去都唔會關門
買左10隻雞腳 NT $10@
豬腳筋 NT $100/份
脆腸 NT $70/份

和朋友分開行西門町
趁最後幾小時逛盡自己想去的地方 (係要SHOPPING時先下大雨的...)
已改名的一樂園大飯店 現稱 伊樂園大飯店
幾年前住過,D房間擺設真係呢...
可惜當時冇影相留念
現在記起都爆笑 XD

經過賽門甜不辣
不過真係食唔落野啦~

楊記冰品
在香港食過杏仁豆腐覺得質感怪怪的
不像豆腐花滑滑的
來到台灣比多次機會佢試下啦

杏仁豆腐冰 NT $45
點知原來味道一樣
帶有微到差D唔覺的杏仁味
質感好似大菜糕彈彈地咁
下面墊有碎冰 (我特地叫佢少冰好了)
再加上糖水
總結來說我好似食緊無味冰水...

超大雨
行人都冇咩
冰店都比我包左場 XD

再到美華泰流行生活館
我次次來西門町都會逛下的
地下層是洗頭水/SKIN CARE/彩妝用品

來台灣必買的BIORE 防曬




一樓是/頭飾/飾物/手袋/內衣等

二樓是食物/文具/日常用品
我貪佢人流不多,唔洗同人迫
買既野價錢同出面一樣架咋

行行下買左個咸味大判燒食
香港成日得D紅豆/吉士味,這裡超多味選
我叫左芝士吞拿魚味 NT $20

久大文具
好多日本文具/精品賣
仲有其他3C電子用品配件

轉角還有另一出口
行幾步就到西門町捷運出口

落大雨都冇心機周圍行
去左去AKB48 CAFE
唸住坐低飲杯茶食件CAKE影下相

點知是日有簽名會
關門準備中

最後霧住大雨走來走去買小食吃
咸水雞 (雞胸) NT $50
豬頭皮 NT $30
下單後店員就會將雞胸斬件
加埋預先切成薄片的豬頭皮
(豬頭皮即是我們食街邊串串叫的豬頭肉
豬頭皮聽落真係有夠恐怖)
再下醬汁和椒鹽粉即成
入口好像香港的涼伴菜
不過...雞胸是好似白切雞咁...連骨架~~~~~~~
係街食好似唔係咁方便囉~

金毛尋回犬阿毛餐廳

大雨下找到蔥抓餅車仔檔

點了肉鬆蔥抓餅 NT $30
之後反酒店拎行李走人LU~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()