原先唸住BOOK在倫敦最後一日
飲個靚HIGH TEA先上機
不過有太多景點都放唔哂在行程
怕最後一天會有好多地方要去
而其他日子已經BOOK哂船飛/火車票/景點門票
都係淨反今日比較空閒可以慢慢坐底嘆杯茶

我是在 Afternoon tea in UK < 點擊進入
找到間地點便利 (位於 Victoria tube/火車站附近)
餐單又不錯的酒店--DoubleTree Hilton Hotel London Victoria 食high tea
網頁可以根據 地區 / budget 預算找到你想要的餐廳/酒店
有些酒店還會有環境 / Tea set 的照片以供參考
我是以最低價位開始搜尋呢
幸運地找到個 2 For 1 Afternoon Tea Offer
選定就可以預先Book定位

出自 London Tea Co. 的茶包
老公選了 Lemongrass, ginger and citrus fruits
薑味不會過於辛辣
檸檬草的香味浸泡出來
好通鼻 :P 好清新的感覺 (人都精神D)
我的是Blackcurrant, raspberry and cinnamo
唸住酸酸甜甜開胃D
點知食甜點都食到滯左...
和老公的茶比較之下
好似老公的茶比較減到HIGH TEA點心的甜膩感...

當地人都來High Tea呢~

每人一件Warm Scones
熱辣辣
旁邊的Clotted Cream 食落同平時的牛油無分別...

每人得一件的Scones
都比左滿滿三碗仔的果醬我們搽
淨低好多啊~
好唔捨得哦~

Chocolatine, Macaroons

Macaroons, Framboisier

三文治有五款口味
Prawn, Cucumber and dill
Honey roasted ham and mature Cheddar
Free range eggs and shiso cress with mayonnaise
Scottich smoked salmon
Beef and horseradish
連麵包都唔同顏色
最有印象的是芥辣牛肉口味
芥辣超攻鼻
眼水鼻涕齊流 XD
食到肚脹脹連晚餐都唔洗食TIM啊~

雖然個Afternoon Tea Set 樣子不是太英式
但是我都好滿足架啦~
係英國食個High Tea 閒閒地每人要成 £20-40架
咁橋比我揾到間做promotion 買一送一
真係超好彩XD

講左咁耐我仲要講咁今個high tea 究竟係幾多錢呢?
登登登...原價要 £20.5 / 位
現在只要 £10.25 / 位
絕無取巧,不過12.5% 的SVC CHAR 就要計原價啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()