唷呵~終於來到我來倫敦的主要目的之一
就是要和九又四分三號月台合照啦~

其實我不是很迷哈利波特電影啦~
有少少情意結咁囉
話哂都睇左咁多集
現實中有和電影場景一樣的地方就會想去看看
給自己幻想著魔法世界是存在的...
皇十字車站比我想像中的新淨
車站天幕很漂亮呢~
電子顯示屏列出多架火車的班次
真係好繁忙的車站啊~
其實我好怕找唔到九又四分三號月台架
因為佢不是真的位於九號/十號月台之間
而皇十字車站的九/十號月台亦不是相鄰的 (你話死未!!!)
常聽說會更改位置
有時在站內有時又在站外
車站地圖又無說明
老公安慰我說 :如果站外找不到,我們就入閘去找找看~
(點解佢會咁順攤,緊係啦7 DAYS PASS也是包埋ZONE 1,2 的火車費的)
當我有D想放棄
轉而去找TOILET方便下的時候
點知就見到一堆人在排隊
八卦地望下
原來大家排緊隊同九又四分三號月台拍照
感恩~
現場提供四條霍格華茲魔法學校的頸巾
分別代表學校的四個學院
最多人選的緊係哈利波特所屬的葛來分多紅色頸巾啦~

工作人員會幫手系上頸巾
小朋友帶了心愛的毛公仔
工作人員還會主動塞佢入個貓頭鷹籠子裡呢~
仲會教我們點擺post
終於輪到我啦
首先影張靜態的
之後準備跳起,好似真係進入月台似的
工作人員會夾好時間放開頸巾 (整到頸巾好似飄動ing)
可惜老公影到我成個癲婆咁...
而老公就選了條黃色頸巾
話想襯反電影入面金色頭髮的角色
邊個啊?
點知過兩日佢先講得出
原來係馬份...
之但是佢其實是綠色頸巾所屬學院史萊哲林的學生...

點解 9 3/4 月台會有工作人員維持排隊秩序
又免費提供拍攝道具
又會有人拿專業相機拍照呢?

是因為9 3/4 月台旁就有間紀念品店
專門售賣哈利波特電影的紀念品
校服,魔杖等等......



當然仲有頭先工作人員替我們影的相
如果沒有帶相機/想要合照呢
就要比錢買佢地製作好
又有埋包裝的照片啦~
(不過應該好難影到好似display咁高難度囉...)
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()