2013-06-13-00-40-20_deco.jpg 

首圖是我家公子的敗家戰利品

佢好少買衫褲鞋襪架~

我成日逛街想買件衫比老公

佢都話唔洗~ (因為襪子,衫和褲大多是奶奶替老公購置的,不勞我粗心)

點知今次就在 Primark 輪陷了~

倫敦消費水平貴就係人都知

不過這間在歐洲多國都有分店的連鎖服飾店

係好多外國人都趨之若慕都品牌

等我一陣講下D價錢你聽就知點解

SAM_4741.JPG

(唔好睇好似無咩人咁

這只是地庫最少人的一層)

今次倫敦之旅

我分別去了兩次Primark

第一間是在大英博物館附近的Primark

由大英博物館步行大約唔洗十分鐘就到達

位於Tottenham Court Rd Oxford St 交界

仲對正 Tottenham Court Rd 地鐵站, 交通便利

而我就放底老公在附近的Burger king

自己shopping去~

SAM_5285.JPG

我一下子買了四對鞋

SAM_5286.JPG

仲有一炸立雜野 (手袋,雨傘,手鏈,耳環...)

TOTAL 都係 £30

我絕對無打錯價錢

而你亦無睇錯

 

SAM_5347.JPG

老公在見我買得咁過癮

唔蝕底地我們在最後一天又去拜訪多次Primark

今次到訪位於地鐵站 Marble Arch 的分店

亦是位於Oxford St 上

不過這間就在Oxford St 西面,街尾方向

SAM_5349.JPG

有相為證

是但一間PRIMARK都超多

就好像一坐百貨公司咁

係咁而睇下野都用左我們兩個小時

SAM_5348.JPG 

普通一件男裝T-SHIRT都只係 £3/件

(唔好睇好像亂七八糟咁,因為人太多,職員整理唔切D衣物)

SAM_5378.JPG  

最後老公買了一堆 T-SHIRT,皮鞋,波褲....

我又買多把傘了....

今次結帳£53 (上次只買£30 未到額做退稅)

可以做退稅啦~

口多多問下個職員

我上次張單仲可以夾埋嚟做退稅 (唔同分店又唔同日子)

真是太好了~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()